Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ = ΚΡΥΦΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΡΩΜΙΟΙ ;;;


"ΤΟΥΣ
ΚΑΙΓΕΤΑΙ
ΤΟ ΧΕΡΙ"

Αφίσες
και γκράφιτι παντού
εκτός από τις εκκλησίες ...

Από χριστιανικό
ζηλωτικό πνεύμα
διαπνέονται οι αναρχο-
ρωμιοί των Εξαρχείων ...

Ένα φωτογραφικό ρεπορτάζ
 
Έγραψε στις 13.03.2015 ο/η: Simon Stylianos
          
 
Οι νεορωμιοί αναρχικοί δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα ιστορικό απολίθωμα, του οποίου η αφετηρία βρίσκεται στα πρώτα μεταχριστιανικά χρόνια, όταν δηλαδή οι Ζηλωτές αποτελούσαν μία εξτρεμιστική ομάδα, η οποία διακατεχόταν από έντονη επιθυμία για καταστροφή του παρόντος κόσμου.

Οι πρακτικές αυτών των ανθρώπων υιοθετήθηκαν από την εφαρμοσμένη πολιτική των βυζαντινών αυτοκρατόρων, που διέτασσαν την εξαφάνιση κάθε ειδωλολατρικής ανάμνησης, έστω και αν αυτή μπορεί να αποτελούσε ένα υπέροχο καλλιτεχνικό ή επιστημονικό κομψοτέχνημα. Καταστροφή δηλαδή, στο βωμό του πολιτικού συμφέροντος.

Η βία και οι βανδαλισμοί, ταυτίστηκαν έντονα με το χριστιανικό στοιχείο ως μέσα κοινωνικών εξαγνισμών και προσηλυτισμών. Οι χριστιανικοί πληθυσμοί και μέσα στο πλαίσιο της οθωμανικής αυτοκρατορίας, δεν εγκατέλειψαν αυτές τις πρακτικές, που κληρονόμησαν από τους προγόνους τους, και φαίνεται, ότι αυτή η κουλτούρα μεταλαμπαδεύτηκε δια μέσου των αιώνων (λεγόμενη επανάσταση του 1821, εποχή ληστοκρατίας κ.λπ.) μέχρι και την εποχή μας.

Στα Εξάρχεια σήμερα, οι «επαναστατημένοι νέοι», οι αυτοαποκαλούμενοι «Άν-αρχοι» φαίνεται να υπακούουν τελικά σε αρχές και μάλιστα θείες. Κάθε γωνιά στη περιοχή αυτή έχει τη στάμπα της «εικαστικής» τους παρέμβασης. Οι χώροι μοιάζουν τριτοκοσμικοί, είναι όλοι βρώμικοι, γεμάτοι γκράφιτι και αφίσες. Κολλάνε και γράφουν ο,τιδήποτε οπουδήποτε, εκτός όμως από τις εκκλησίες. Οι χριστιανικοί ναοί είναι οι μόνοι χώροι, που διατηρούνται πεντακάθαροι σε όλη την περιοχή των Εξαρχείων.





 
Δειγματοληπτικά, μερικοί τοίχοι στα Εξάρχεια.
 
Δημόσιες υπηρεσίες, όπως τα υπουργεία Πολιτισμού και ΥΠΕΧΩΔΕ έχουν δεχθεί πλήθος επιθέσεων. Το αστυνομικό τμήμα Εξαρχείων έχει υποστεί επανειλημμένες καταστροφές. Τα γραφεία των ΕΛΤΑ και τράπεζες έχουν ληστευθεί από ομάδες αντι-εξουσιαστών, που κατόπιν ανέλαβαν την ευθύνη των ενεργειών τους κι όλα αυτά με το πρόσχημα της «αν-αρχίας, του μηδενισμού − νιχιλισμού» κ.ο.κ.. Μόνον οι εκκλησίες μένουν ανέγγιχτες… εκεί φαίνεται, τους «καίγεται το χέρι».




Δημόσιες Υπηρεσίες (ΟΤΕ και Υπουργείο Ανάπτυξης).






Είσοδοι πολυκατοικιών.
 






Πολύπαθα καταστήματα.
 


Πανεπιστήμιο Αθηνών.
 


Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
 
Αφίσες, αυτοκόλλητα και γκράφιτι παντού.

 

Έχουν αναστενάξει
δρόμοι και κτήρια
από τις επιθέσεις
στα Εξάρχεια,
οι χριστιανικοί ναοί όμως,
έχουν μείνει ανέπαφοι,
όπως ο εικονιζόμενος
ναός του Αγίου Νικολάου.

 

 
Οι χώροι
του ναού
του Αγίου
Νικολάου:
Παρεκκλή-
σια, πόρτες,
παρτέρια,
όλα καθαρά
χωρίς ίχνος
γκράφιτι ή
κολλημένες
αφίσες.
Είναι σαν
να βρίσκεσαι
σε άλλη
χώρα.

 
 
 



 
Φωτογραφίες από τους γύρω από το ναό του Αγίου Νικολάου χώρους.

Οι τοίχοι −σε αντίθεση με τους τοίχους του ναού− είναι γεμάτοι γκράφιτι.

 

************

 

Την εποχή της λεγόμενης ληστοκρατίας, οι διάφορες συμμορίες, παρά τα εγκλήματα, που διέπρατταν και την εναντίωσή τους στο επίσημο κράτος και τους εκπροσώπους του, χαρακτηρίζονταν από θρησκευτική ευλάβεια.


Αριστερά: Ο αντάρτης Παπαχολέβας.
Δεξιά: Αριστερός εκπρόσωπος του θεού επιθεωρεί
και ευλογεί τα «αντιστασιακά» και «αντάρτικα» όπλα.
 
Οι άντρες των αντάρτικων ομάδων ΕΑΜ και ΕΛΑΣ την εποχή του λεγομένου εμφυλίου πολέμου, δεν φαίνεται να αποδέχονταν πλήρως τις αντιθρησκευτικές  θέσεις των μεγάλων θεωρητικών του κομμουνισμού Μαρξ, Έγκελς, Λένιν κ.α., διότι μέσα σε αυτές τις ομάδες δεν έλειπαν οι κληρικοί και οι θρησκευτικές  τελετές.

Διαβάστε στην
«
Ελεύθερη Έρευνα»:Ο Βελουχιώτης, οι χοντροί ΕΑΜ-ίτες της Κατοχής και ο Παπα-Ανυπόμονος
Μιας Ανάστασης νέας κτυπάει καμπάνα...
Ξαναζωντάνεψε τʼ αρματολίκι...
Πολιτικό κουκλοθέατρο
 
*******
 


 
Διάδοχους των χριστιανών ληστών της ληστοκρατίας
θεωρούν τους εαυτούς τους οι σύγχρονοι αναρχικοί.
 
********
 
Σήμερα, οι αυτοαποκαλούμενοι αναρχικοί, οι οποίοι θεωρούν τους εαυτούς τους ως δίκαιους διαδόχους των παρακαταθηκών, που άφησαν πίσω τους οι ομάδες ανθρώπων, που προαναφέραμε, δεν φείδονται θρησκευτικών συναισθημάτων απʼ όσο τουλάχιστον δείχνουν οι πράξεις τους και απʼ όσο αντιληφθήκαμε κι εμείς κάνοντας μία βόλτα στα Εξάρχεια.

Παραθέτουμε μερικά χωρία από συγγράμματα ξένων περιηγητών, οι οποίοι ερχόμενοι στο νεόδμητο κράτος διαπίστωσαν τόσο τη σύνδεση των κληρικών με τις προκλήσεις κοινωνικών αναταραχών όσο και την έντονη επαφή, που διατηρούσαν οι κακοποιοί του κοινού ποινικού δικαίου με εκκλησίες, μοναστήρια και μητροπόλεις.


Στα Επτάνησα:
«Είναι ελάχιστες, αν υπάρχουν καν, οι ωμότητες μεταξύ πολιτών ή οι εξεγέρσεις, που συνέβησαν στα νησιά χωρίς να τις έχουν σχεδιάσει και εκτελέσει ως ένα βαθμό ιερείς (επιπλέον) ακόμη και οι συμμορίες ληστών ή πειρατών έχουν τον τακτικό τους παπά». (Robert Montgomery Martin: «History of the British Possessions in the Mediterranean: Comprising Gibraltar, Malta, Gozo, and the Ionian Islands», Whittaker & Co Ave Maria Lane, Λονδίνο, 1837, σελ. 336).

Στην Αττικοβοιωτία:
«Η προειδοποίησις, ότι τοις ξένοις θα επιτραπή να υπάγωσιν εις  την εκκλησίαν παραδόξως, ως ο Herbert λέγει, εξεπληρώθη. Την Κυριακήν των Βαϊων 17 Απριλίου, οι λησταί μετά των αιχμαλώτων αυτών κατήλθoν του βλαχικού χωρίου, ένθα κατέλυον και επορεύθησαν εiς την εν χωρίω Ωρωπώ, εκκλησίαν, εις ην εισήλθον, αφού απέθεσαν που έξω αυτής τα όπλα των και ηκροάσθησαν της θείας λειτουργίας». (Καρόλου Τάκερμαν: «Οι έλληνες της σήμερον», έκδ. «Εκ του Τυπογραφείου της Φιλοκαλίας», Αθήνα, 1877. σελ. 220).

Γενικά στον ελλαδικό χώρο:
«Είναι σημαντικό το γεγονός, πως οι ληστές στην Ελλάδα ήταν σχεδόν όλοι θρησκευόμενοι, βάφτιζαν, στεφάνωναν, κάναν κουμπαριές…». (Β. Τζανακάρη: «Τα παλληκάρια τα καλά σύντροφοι τα σκοτώνουν», εκδ. Καστανιώτης, Αθήνα, 2001).

 


«ΕΑΜ−ΕΛΑΣ−ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ»
υπογράφουν οι αναρχικοί,
αλλά ο παπάς… παπάς!
 

Στη φωτογραφία δεξιά εικονίζεται
ο αντάρτης Παπα-Ανυπόμονος, δεξί χέρι του Άρη Βελουχιώτη, που προσχώρησε στον κομμουνισμό διατηρώντας μάλιστα την ιδιότητά του.
Αντίθετα με τους άλλους κομμουνιστές αντάρτες, που φορούσαν μαύρους κοντούς σκούφους, οι παπάδες αντάρτες φορούσαν
το καπέλο του παπά


.
********
 


















Ναός
Αγίων Αναργύρων.
Πεντακάθαρος
χωρίς ίχνος
βλάσφημης παρέμβασης.

 
 

 
Τους χώρους απέναντι από το ναό των Αγίων Αναργύρων
δεν τους έχουν σεβασθεί, όπως σεβάστηκαν τους χώρους του ναού.

 
Απομεινάρι
αρχαίου κίονα
σε μία γωνία
εκπαιδευτικού
ιδρύματος
στα Εξάρχεια.
Οι χριστιανορωμιοί
αναρχικοί
πατάνε με ευκολία
πάνω στα
υπολείμματα
της ειδωλολατρίας,
για να κολλήσουν
τις αφίσες τους,
πιστοί στα
«ες έδαφος φέρειν»
διατάγματα
των βυζαντινών
αυτοκρατόρων.


 
 
******
 

 

Στο σημείο,
που δολοφονήθηκε
ο άτυχος Αλέξ. Γρη-
γορόπουλος, έχει
τοποθετηθεί
πινακίδα
ονοματοδοσίας δρόμου.
Αν κρίνουμε από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα στα Εξάρχεια
και την υποβόσκουσα κουλτούρα των αναρχικών–ζηλωτών
στο σημείο αυτό είναι πιθανό να στηθεί κάποια εκκλησία
προς τιμή του «νεο−μάρτυρα» κάποτε στο εγγύς μέλλον.

 
Αφίσα αναρχορωμιών, στην οποία εμφανίζονται
διαμαρτυρόμενοι «σύντροφοι»
να πορεύονται με πανό,
που φέρει την αρμόζουσα χριστιανική συνθηματολογία:
«Γραμματείς
και φαρισαίοι υποκριταί
». Πηγή έμπνευσής τους, η Καινή Διαθήκη.

 
Φωτογραφία από παλιότερες ταραχές στο κέντρο της Αθήνας, η οποία σκιαγραφεί με αιχμηρό τρόπο την ψυχοπαθολογική ανωμαλία, που «ηλεκτρίζει» την κοινωνία της Ρωμιοσύνης.
Ο φωτογράφος βρίσκεται επί της γραμμής των νεαρών διαδηλωτών–κουκουλοφόρων. Δύο από αυτούς τους «τραβάει πλάτη», ενώ εκτοξεύουν αντικείμενα κατά των παρατεταγμένων αστυνομικών. Ένας ιερέας  επιχειρεί να τους αποτρέψει.

Οι διαδηλωτές αδυνατούν να αναγνωρίσουν στο πρόσωπο του κληρικού την αληθινή και «ελέω Θεού» θρησκευτική εξουσία, η οποία συμπράττει πάντα με την εκάστοτε πολιτική.  
Ο ιερέας δεν αυτοπροστατεύεται με ασπίδα ή όπλο. Το σημείο που βρίσκεται είναι πολύ επικίνδυνο, όμως δεν φοβάται, διότι γνωρίζει κατά βάθος, ότι ο νεαρός αυτός ανήκει στο «ποίμνιό» του και όπως φαίνεται... δεν πέφτει έξω.


Οι κουκουλοφόροι είναι οι υπαρξιακές αναμοχλεύσεις–ζόμπι των ζηλωτών της Αγίας Γραφής και ουδεμία σχέση έχουν οι ενέργειές τους με την ουσιαστική αντίσταση των ανθρώπων απέναντι σε κάθε κράτος δυνάστη.

Οι μπάτσοι στο βάθος της φωτογραφίας είναι οι κομπάρσοι της «παράστασης» και ο κυματοθραύστης της λαϊκής αγανάκτησης.
 

Ενδεχομένως, ο νεαρός χριστιανός κουκουλοφόρος, την επόμενη των επεισοδίων να επισκέφθηκε μία από τις πολλές εκκλησίες της πρωτεύουσας, ώστε να εξομολογηθεί για τις κακές του πράξεις.

**********


 

 
Το βιβλικό
υποσυνείδητο
των αναρχο-
ρωμιών
λειτουργεί άρτια…
Πάνω αριστερά:
Αφίσα αναρχικών,
που διαμαρτύρον-
ται γονυκλινείς.
Η πρακτική
των πιστών
μένει ίδια.
Οι χριστιανοί
προχωρούν
γονυκλινείς
τηρώντας
τα τάματά τους
στις διάφορες
εκκλησίες,
οι μουσουλμάνοι
με τεμενάδες
προσεύχονται
στον Αλλάχ
και οι αναρχο-
ρωμιοί διαμαρ-
τύρονται ενώ-
πιον της Βουλής
με τον ίδιο τρόπο.
**********
 
 Αποχή από το φαγητό
από τη μια ως νηστεία
κι από την άλλη
ως διαμαρτυρία
κατά του κράτους.
Κοινή λογική
και πρακτική
βιβλικής προέλευσης.


 
 
**********
 

 
«Εξ ημέρας
εργά
και ποιήσεις
πάντα
τα έργα σου,
τη δε ημέρα
τη εβδόμη
σάββατα
Κυρίω
τω Θεώ σου
».

Παρατηρείται πλήρης ταύτιση των αναρχορωμιών και της Ορθόδοξης Εκκλησίας όσον αφορά στην κυριακάτικη ανάπαυση των εργαζομένων.
 

Οι αναρχικοί ασπάζονται τη παλαιοδιαθηκική αντίληψη, που εμφανίζει τον Θεό να ξεκουράζεται τη Κυριακή μετά από την κοπιώδη δημιουργία του κόσμου τις προηγούμενες μέρες. Ρεπό μόνο τις Κυριακές διεκδικούν οι αναρχικοί, γιατί, όπως λένε και από άμβωνος οι κήρυκες του χριστιανισμού: «Της Κυριακής τα χρήματα, ποτέ δεν πιάνουν τόπο και ας τα βγάζεις άνθρωπε, με ιδρώτα και με κόπο».   

Σε άλλες −προηγμένες− χώρες, όπως στην Αμερική π.χ. τα καταστήματα είναι ανοικτά τις Κυριακές κι ειδικά τα τριήμερα κάνουν μεγάλες εορταστικές εκπτώσεις. Έτσι, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν το δίλημμα: να πάνε week end εκδρομή ή να πάνε στο Mall; Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται κατακόρυφα ο τζίρος των καταστημάτων, ενώ παράλληλα δημιουργούνται θέσεις εργασίας. Αυτά βέβαια, που τα κάνουν οι «κουτόφραγκοι», είναι ψιλά γράμματα για την περήφανη Ρωμιοσύνη...


*******

 
Επίθεση με μολότωφ στα γραφεία
του ΠΑΣΟΚ (7 Σεπ. 2014,
πηγή: anemosantistasis.blogspot.gr).
Παρόμοιες επιθέσεις έχουν γίνει
και σε γραφεία εφημερίδων, ΕΛΤΑ,
υπουργικά κτήρια,
αστυνομικά τμήματα κ.λπ..
Παντού, εκτός από τις εκκλησίες.
Εναντιώνονται σε όλες τις αρχές…
εκτός από τη θεία αρχή.


********

 Ας σημειωθεί δε, ότι οι εκκλησίες σε αντίθεση με όλα τα δημόσια κτήρια στα Εξάρχεια δεν διαθέτουν καν φύλακα ή κάμερες, αποτελούν δηλαδή,
τους πιο ευάλωτους στόχους για βανδαλισμούς.
Κι όμως, οι αναρχορωμιοί δεν τις αγγίζουν.

 







Πιστοί
στις τουρκορωμέικες
παραδόσεις τους
οι αυτόνομοι
των Εξαρχείων.

Φανταζόμαστε,
ότι ανάμεσα
στα διάφορα
ρωμέικα
ακούσματα
οι αναρχικοί
ξεχωρίζουν
τραγούδια, όπως
το «Έχε γεια Παναγιά»,
«
Σαν χριστιανός
ορθόδοξος
» κ.λπ..

 

 
Πεντακάθαρη και η εκκλησία της Ζωοδόχου Πηγής.
 

 
 

Γεμάτοι συνθήματα είναι οι χώροι
απέναντι ακριβώς από την εκκλησία της Ζωοδόχου Πηγής.

*****
 
Ο θρησκευτικός ταλιμπανισμός των λεγόμενων αντιεξουσιαστών, που δρουν στην Ελλάδα, είναι ένα ζήτημα πολιτικής ταυτότητας, το οποίο δεν τολμούν να αγγίξουν ούτε οι ίδιοι.

Μήπως είναι τυχαίο το γεγονός, ότι η φυγόποινη Πόλα Ρούπα, κατά τη διάρκεια της παρακολούθησής της από αστυνομικούς της ασφάλειας (πριν την προηγούμενη σύλληψή της) εθεάθη να επισκέπτεται συχνά ένα εκκλησάκι. στο οποίο πήγαινε να ανάψει κεράκια; (Βλ. εφημ. Εspresso 14-4-2010).

Αν αναλογιστούμε επιπλέον, ότι αφενός ο κρατούμενος σύντροφός της, Νίκος Μαζιώτης, έχει αδελφό παπά κι αφετέρου, ότι τα μέλη της 17 Νοέμβρη, αφοί Ξηροί, είναι γιοι κληρικού, τότε ίσως αρχίζουμε και υποψιαζόμαστε, ότι το εκκλησιαστικό περιβάλλον διαμορφώνει τη ψυχοσύνθεση αυτών των ανθρώπων σε μεγάλο βαθμό.

 
 
 
Διαβόλοι, αγιάσματα και ευλογίες σε αναρχικές αφίσες.
 


Οι τρεις μάγοι
σε αναρχο-αφίσα.


 
 

 
Άγιοι Γεώργιοι, διαβόλοι και... τριβόλοι σε αφίσες αναρχορωμιών.

 


 
Η μεγαλύτερη κοινωνική δράση των αναρχικών είναι να συμπαραστέκονται
σε φυλακισμένους (κυρίως συντρόφους τους), σε μειονοτικές ομάδες,
σε ιερόδουλες και γενικά στους κοινωνικά πάσχοντες.
Διαπνέονται από τις ίδιες αξίες, κινούνται με το ίδιο πνεύμα
της χριστιανικής ιδεολογίας.
Ο Χριστός, όπως περιγράφεται από τα ευαγγέλια,
βρισκόταν πάντα δίπλα σε αδύναμους, πόρνες κ.λπ..
(Στην πάνω αριστερή αγιογραφία εικονίζεται ο Άγιος Φανούριος
πίσω από τα κάγκελα της φυλακής).

 
**********
 

 
Από τα πριόνια των χριστιανών ζηλωτών
στις βαριοπούλες
των σημερινών αναρχικών ζηλωτών
και από τους πραίτορες στους μπάτσους.

 

Οι ζηλωτές ήταν ενάντια στους πραίτορες της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας,
όπως οι αναρχικοί σήμερα είναι ενάντια στους μπάτσους του κράτους,
τους «πραίτορες» της εποχής μας.


 




Θέλουν
να προσευχηθούν,
να βλαστημήσουν,
να συγχωρήσουν
κ.λπ. κ.λπ.
οι αναρχορωμιοί
της Ρωμιοσύνης
.

 
********

 
 
Αμνοί και λύκοι, άγιοι και διάβολοι, των αναρχικών της Ρωμιοσύνης.Αποσπάσματα από «Το νέο αναρχικό αντάρτικο πόλης»,
έκδ.
«Μαύρη Διεθνής».
Από τη Βίβλο εμπνέονται οι σύγχρονοι αναρχορωμιοί.

 

Η ανυπακοή, όταν είναι αποτέλεσμα υπακοής σε κάθε λογής αντίθεση είναι τελικά μια ισχυρή υπακοή ή υποταγή.

Ο νέος διαπαιδαγωγείται, αν δεν είναι αμνός, να είναι υπάκουος ως συνήθως ο σκύλος, ο όνος. Ο νέος ρωμιός πρόσθετα είναι και δουλοπάροικος και με λεβάντε νοοτροπία. Αμφότερα δημιουργούν σοβαρή επιπλοκή στην ορθή λειτουργία της νόησης, επομένως στη συμπεριφορά προς τον εαυτό του

 

 
ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ" ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ , ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ , ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΣΑΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ .
 
********
 
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ : ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ  ΚΑΙ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΙΣΩΣ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ , ΑΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ...
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΠΡΕΠΕΙ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ) ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ...
 
ΕΔΩ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΗΚΕ Η ΣΧΕΣΗ ΑΝΑΡΧΟΡΩΜΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου