Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

ΑΙΣΧΟΣ , ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ 67% ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΙΣ ΣΑΥΡΕΣ ...





Χαρίζουν τον ΟΛΠ στους Κινέζους


Ξεπουλάνε όλο το λιμάνι με 250 εκατ. ευρώ, όταν η αξία του είναι πάνω από 1,63 δισ. ευρώ 
Άλλαξαν τους όρους για να αποκλείσουν κάθε άλλον επενδυτή - Αντισυνταγματική η πώληση λέει το ΣτΕ 




Με μαϊμού διαγωνισμό, με όλες τις διαδικασίες στημένες και με όρους που έχει επιβάλει η Cosco, οι οποίοι αποτρέπουν κάθε άλλη συμμετοχή, παραδίδουν, και μάλιστα ιδιοκτησιακά, ολόκληρο το Λιμάνι του Πειραιά έναντι πινακίου φακής, μόλις 250.000.000 ευρώ, όταν μόνο η Σύμβαση Παραχώρησης με τη ΣΕΠ (Cosco) έχει καθαρή σημερινή αξία 830.000.000 ευρώ!

Η αξία του ΟΛΠ ξεπερνάει το 1.630.000.000 ευρώ! Και πάνε να τον προσφέρουν στους Κινέζους, όταν έδωσαν τον Αστέρα της Βουλιαγμένης για 400.000.000 ευρώ, επίσης τζάμπα.

Δεν πρόκειται για εικασίες, λόγια του αέρα ή διαπιστώσεις που στηρίζονται σε ατεκμηρίωτες πληροφορίες. Τα στοιχεία είναι συγκλονιστικά και θα πρέπει αύριο κιόλας να επέμβουν οι Εισαγγελείς για να σταματήσουν το μεγάλο ξεπούλημα που πάει να γίνει, δυστυχώς και με τη βούλα της κυβέρνησης.

Ακόμη και τα περί συμμετοχής των Ρώσων που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες μέρες είναι για τα μάτια του κόσμου, για να φανεί ότι υπήρξε ανταγωνισμός.

Το Λιμάνι του Πειραιά δεν παραχωρείται για κάποια χρόνια, π.χ., για 30, 50 ή 60 χρόνια, οπότε δύσκολα θα μπορούσε κανείς να διαφωνήσει. Οι αντιρρήσεις τότε θα αφορούσαν μόνο το ύψος του τιμήματος, ότι θα ήταν χαμηλό. Εδώ πουλάνε το 67%, και αυτό ήταν απαίτηση της Cosco εδώ και δύο χρόνια.

Το 67% σημαίνει ότι παραχωρείται η «καταστατική πλειοψηφία». Δηλαδή, ο ιδιώτης νέος ιδιοκτήτης θα μπορεί να αλλάξει τα πάντα χωρίς καν τη γνώμη του Ελληνικού Δημοσίου. Θα μπορεί να αλλάξει τον Οργανισμό, το Καταστατικό, τους Κανονισμούς, να διώξει την ακτοπλοΐα, να διπλασιάσει τα τιμολόγια, να απολύσει τους εργαζομένους κ.λπ. Απόλυτο, δηλαδή, μονοπώλιο. Αυτό, όμως, είναι αντισυνταγματικό. Σύμφωνα με την απόφαση 1212/2010 της Ολομέλειας του ΣτΕ, δεν μπορεί να αποκοπεί η κοινοχρησία από το κράτος, άρα δεν μπορεί να αλλάξει η νομική μορφή. Να σημειωθεί ότι τα λιμάνια στην ΕΕ είναι κατά 90% δημόσιου χαρακτήρα, κατά 7% πλήρως κρατικά και κατά 3% ιδιωτικά. Η κυβέρνηση, όμως, πάει να πρωτοτυπήσει κάνοντας ιδιοκτήτη την Cosco, ώστε να λύνει και να δένει, χειρότερα και από την «τρόικα».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ: autochthonesellhnes.blogspot.com/


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου